Feb 22, 2011

Ο άντρας της ημέρας

Γενικά:
Μουσική : Τόλης Χάρμας
Στίχοι : Τόλης Χάρμας
Ερμηνεία : Πάνος Γαβαλάς
Κυκλοφορία : 1956
Στίχοι:

Όμορφος εγώ δεν είμαι,
ούτε είμαι Δον Ζουάν,
μα οι γυναίκες με κυνηγάνε
παρακαλάνε και λεν αμάν.

Είμαι του φύλου του αντρικού
η κρέμα κι ο αθέρας,
είμαι ο άντρας, ο άντρας ο σκληρός,
ο άντρας της ημέρας.

Τώρα κάθε μια γυναίκα
δεν θα το πολυσκεφτεί
να 'ρθει μαζί μου, να περπατήσει,
να το γλεντήσει, να τραβηχτεί.

Είμαι των άκρων άνθρωπος
και της μαγκιάς αστέρας,
είμαι ο άντρας, ο άντρας ο σκληρός,
ο άντρας της ημέρας.

Όμορφος εγώ δεν είμαι,
ούτε είμαι λεφτάς
κι αφού μαζί μου τα 'χεις μπλεγμένα
θα βρεις σε μένα ότι ζητάς.

Είμαι αυτός που γύρισε
τα στρώματα της σφαίρας,
είμαι ο άντρας, ο άντρας ο σκληρός,
ο άντρας της ημέρας.

Πληροφορίες:
Στο ρεφραίν συνοδεύει ο Τόλης Χάρμας.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: