Nov 24, 2010

Χάσαμε

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Ξενοφών Φιλέρης
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής - Σούλα Μαρκίζη (Μπιρμπίλη)
Άλμπουμ : ΝΤΑΟΥΛΙΕΡΙΚΑ
Εγγραφή : 09
Κυκλοφορία : 1982
Στίχοι:

Χάσαμε, το παιχνίδι το χάσαμε
στην αγάπη δεν φτάσαμε
τη μακρινή.
Χάσαμε, τις Κυκλάδες που θέλαμε
και το πλοίο που λέγαμε
δεν θα φανεί.

Τώρα, τι να πούμε τώρα;
Τούτη δω την ώρα
μια λαβωματιά μέσα στα φυλλοκάρδια.

Μάτια μου, γκρίζα βλέπουν τα μάτια μου
και μετρώ τα κομμάτια μου
με την αφή.
Σύννεφα, γκρίζα σύννεφα ήρθανε
και τα χείλη μας κλείσανε
μες στη σιωπή.
Μάτια μου, γκρίζα βλέπουν τα μάτια μου
και μετρώ τα κομμάτια μου
με την αφή.

Τώρα, τι να πούμε τώρα;
Τούτη δω την ώρα
μια λαβωματιά μέσα στα φυλλοκάρδια.

Χάσαμε, τις Κυκλάδες που θέλαμε
και το πλοίο που λέγαμε
δεν θα φανεί.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Ελπίδα (1983 - ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΑΠΛΑ)
Ελπίδα - Κώστας Χατζής (1984 - Ο ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΣ ΣΤΟΝ ΟΡΦΕΑ)
Κώστας Χατζής (1991 - Η ΑΛΕΞΙΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΧΑΤΖΗ)
Ελπίδα - Κώστας Χατζής (1995 - ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΦΙΛΟΥΣ)
Κώστας Χατζής (1996 - ΜΙΑ ΒΡΑΔΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ)

Πληροφορίες:
Τις αλλαγές στο στίχο, που έτσι κι αλλιώς γίνονται στις ζωντανές ηχογραφήσεις, ειδικά όταν έχεις να κάνεις με τον Χατζή, δεν χρειάζεται να τις αναφέρω. Να αναφέρω μόνο την αλλαγή στη σειρά των στίχων που έκανε η Ελπίδα, στην πρώτη επανεκτέλεση του τραγουδιού:

Χάσαμε, το παιχνίδι το χάσαμε
στην αγάπη δεν φτάσαμε
τη μακρινή.
Χάσαμε, τις Κυκλάδες που θέλαμε
και το πλοίο που λέγαμε
δεν θα φανεί.

Τώρα, τι να πούμε τώρα;
Τούτη δω την ώρα
μια λαβωματιά μέσα στα φυλλοκάρδια.

Μάτια μου, γκρίζα βλέπουν τα μάτια μου
και μετρώ τα κομμάτια μου
με την αφή.

Τώρα, τι να πούμε τώρα;
Τούτη δω την ώρα
μια λαβωματιά μέσα στα φυλλοκάρδια.

Σύννεφα, γκρίζα σύννεφα ήρθανε
και τα χείλη μας κλείσανε
μες στη σιωπή.
Χάσαμε, το παιχνίδι το χάσαμε
στην αγάπη δεν φτάσαμε
τη μακρινή.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: