Apr 4, 2010

Όρκο στο λουλά σου κάνω

Γενικά:
Στίχοι:

Για την απονιά σου Άννα
δερβισάκι θα γινώ
το μαυράκι θα φουμάρω
τον καημό μου να ξεχνώ

Βρε μπερμπάντη και τσαχπίνη
ζούλα μού την κοπανάς
σαν τρακάρεις καμιάν άλλη
ίδια της την αμολάς.

Όρκο στο λουλά σού κάνω
άλληνε δεν αγαπώ
Άννα μου καλέ μου σ' το είπα
θέλεις να σ' το ξαναειπώ

Βρε μπερμπάντη με τουμπάρεις
και δική σου θα γίνω
με τους όρκους που μου κάνεις
αρχινώ να συμφωνώ.

Κούκλα μου θα σε φωνάζω
ταίρι μου σαν θα γενείς
θα πονώ θ' αναστενάζω
Άννα μου όταν πονείς

Με κατάφερες δερβίση
να με κάνεις ταίρι σου
το λουλά να σου φουντώνω
να περνάς το ντέρτι σου.

Άλλες ερμηνείες:

Πληροφορίες:
Το τραγούδι είναι γνωστό τόσο με τον τίτλο "Όρκο στον λουλά σου κάνω" όσο και σαν "Ο δερβίσης και η Άννα". Στην επανεκτέλεση των Ατραΐδη - Αμπατζή εκτός από ορισμένες αλλαγές στον στίχο (βλ. κατωτέρω) προσαρμόστηκε και ο τίτλος ώστε να αναφέρεται στα νέα πρόσωπα: "Ο ντερβίσης και η Ρίτα".
Το 1977 η Χάρις Αλεξίου με τον Γιώργο Νταλάρα τραγούδησαν το "Ο δερβίσης και η Άννα" σε μια διασκευή των στίχων ώστε να αφαιρεθούν οι "σκληρές" εκφράσεις. Περιλαμβάνεται στον δίσκο της Αλεξίου "24 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ".

Ο ντερβίσης και η Ρίτα

Για την απονιά σου Ρίτα
ντερβισάκι θα γενώ
τον νεφέση θα φουμάρω
τον καημό μου να ξεχνώ

Βρε μπερμπάντη και τσαχπίνη
ζούλα μού την αμολάς
σαν τρακάρεις καμιά άλλη
ίδια της την αμολάς

Όρκο στο λουλά σού κάνω
άλληνε δεν αγαπώ
Ρίτα μου δεν σου το είπα
θέλεις να σ' το ξαναειπώ

Βρε ντερβίση με τουμπάρεις
και δική σου θα γινώ
με τους όρκους που μου κάνεις
αρχινώ να σε πονώ

Κούκλα μου θα σε φωνάζω
ταίρι μου σαν θα γενείς
θα πονώ θ' αναστενάζω
Ρίτα μου όταν πονείς

Με κατάφερες ντερβίση
να με κάνεις ταίρι σου
το λουλά να σου φουντωνω
να περνάς το ντέρτι σου
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: