Nov 1, 2009

Αφήστε με να κλάψω

Γενικά:
Μουσική:Χρήστος Κολοκοτρώνης
Στίχοι:Χρήστος Κολοκοτρώνης
Ερμηνεία:Στέλιος Καζαντζίδης
Κυκλοφορία:22/12/1953
Στίχοι:

Αφήστε με να κλάψω, αφήστε με να κλάψω,
αφήστε με να κλάψω απόψε μοναχός
και μες στο μαύρο δάκρυ, και μες στο μαύρο δάκρυ,
τις πίκρες και τον πόνο να πνίξω ο φτωχός.

Αφήστε με να κλάψω
απόψε ως το πρωί,
κανείς να μη μ' ακούσει,
κανείς να μη με δει.

Πού είσαι δόλια μάνα, πού είσαι δόλια μάνα,
πού είσαι δόλια μάνα απόψε να με δεις,
να κλάψουμε αντάμα, να κλάψουμε αντάμα,
να με παρηγορήσεις, δυο λόγια να μου πεις.

Αυτό που έχω πάθει, αυτό που έχω πάθει,
αυτό που έχω πάθει, ποτέ δεν θα το πω,
κανείς δεν θα το μάθει, κανείς δεν θα το μάθει,
μες στης καρδιάς τα βάθη το έχω μυστικό.

Πληροφορίες:
Τον Καζαντζίδη συνοδεύει η Ρένα Στάμου.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: