Oct 21, 2009

Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά

Γενικά:
Μουσική:Απόστολος Καλδάρας
Στίχοι:Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς
Κυκλοφορία:1956
Στίχοι:

Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά
σαν άνθρωπος να κλαίει
να του χτυπώ τα τέλια του
τον πόνο μου να λέει.

Το μαράζι της καρδιάς μου
θα τον διώχνει ο μπαγλαμάς μου.

Δεν τον χωράει τον πόνο μου
η δόλια η καρδιά μου
ο μπαγλαμάς μ' απόμεινε
στερνή παρηγοριά μου.

Το μαράζι της καρδιάς μου
θα το διώχνει ο μπαγλαμάς μου.

Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά
φίλο μου να τον κάνω
αφού κανείς δε με πονά
μαζί του να πεθάνω.

Το μαράζι της καρδιάς μου
θα το διώχνει ο μπαγλαμάς μου.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Στέλιος Καζαντζίδης (1959)
Πάνος Γαβαλάς (1965)
Λάκης Χαλκιάς (2005 - ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΛΔΑΡΑΣ)

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: