Jun 28, 2009

Η πρώτη αγάπη σου είμαι εγώ

Γενικά:
Μουσική:Γιώργος Μητσάκης
Στίχοι:Γιώργος Μητσάκης
Ερμηνεία:Στέλιος Καζαντζίδης - Μαρινέλλα
Κυκλοφορία:12/11/1957
Στίχοι:

Η πρώτη αγάπη σου είμαι εγώ.
Εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ.

Μαζί στα πρώτα βάσανα,
στα πρώτα καρδιοχτύπια,
οι δυο μας πρωτοζήσαμε
τα πρώτα μας ξενύχτια.

Η πρώτη αγάπη σου είμαι εγώ.
Εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ.

Ωραία ήταν η ζωή
και ο καιρός περνούσε
κι ο ένας περισσότερο
τον άλλον επονούσε.

Και τ' αποτέλεσμα ήταν αυτό
να καταλήξουμε στο χωρισμό.

Μα πώς μπορεί ο πόνος μου
να μην είναι μεγάλος;
Αφού εγώ σ' αγάπησα
σε χαίρεται ένας άλλος.

Εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ
όμως δεν ήτανε το τυχερό.
Όμως δεν ήτανε το τυχερό
εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ.

Άλλες ερμηνείες:
Πάνος Γαβαλάς - Άννα Χρυσάφη (1958)
Στέλιος Καζαντζίδης - Μαρινέλλα (1959)
Μαρινέλλα (1972 - ΑΘΑΝΑΤΑ ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ)
Γιώργος Μελάς (1975 - ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΤΕΦΤΕΡΙ ΤΟΥ ΜΗΤΣΑΚΗ)

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: